Компанія мобільного оператора "Київстар" часто оголошує привабливі акції та зручні нововведення для своїх клієнтів.
Існує декілька способів оплати за щомісячний пакет послуг від оператора. Але з 8 жовтня цей список поповнився на ще один зручний метод. Про це повідомили на офіційній сторінці "Київстар" у Фейсбук.
Відтепер оплату за тарифний план можна проводити через POS термінал ПриватБанку. Скористатися цим способом можуть клієнти будь-якого українського банку.
При поповненні рахунку через термінал буде зніматися комісія, а сума додаткового зняття залежить від розміру платежу. Якщо платіж до 50 гривень, то комісія становитиме 1 гривню. А за поповнення на суму від 50 до 100 гривень, додатково треба буде сплатити 2 гривні.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Якщо ви виявили те, що функція недоступна, то обов'язково зверніться до продавця чи касира з відповідною проблемою. І тоді дану послугу можна буде під'єднати до термінала.
"І нехай у вас завжди буде можливість зателефонувати тим, кого любите! "
Даний спосіб оплати підійде для людей, які хочуть оплатити послуги швидко та без зайвої мороки. Адже це можна зробити при поході в магазин і без наявності готівки.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Робіть щось зі зв'язком, інтернетом...": клієнти Lifecell скаржаться на погану якість послуг
Раніше портал Знай інформував, плати по 250 грн і сиди без зв'язку: "Київстар" розгнівав абонентів черговим підвищенням тарифів
Також наш портал повідомляв, халява від "Київстар": абонентам безплатно збільшать кількість гігабайтів, кому пощастить