Кожного місяця, користувачі послуг водопостачання мають передавати показники лічильника до "Київводоканалу". Але попри це в українців виникає чимало запитань.

На офіційній сторінці "Київводоканалу" нагадали споживачам, куди потрібно звертатися у випадку запитань про нарахування, коригування, актуальність та коригування показників лічильника. Зробити це можна особисто або онлайн.

Лічильники води, фото Знай.ua

Центри обслуговування споживачів

Якщо ви хочете прийти з документами та показами, то необхідно лише обрати зручний для вас центр. Ознайомитися з переліком та адресами можна за посиланням.

Популярні новини зараз

Пенсійний фонд встановлює нові норми: кого торкнуться

Українцям виплатять чималу компенсацію: гроші надходитимуть три місяці

Батьків змусять заплатити: в Раді затвердили важливий проект

Цей новий документ видаватимуть ТЦК тим, хто не має військового квитка: зателефонують і перевірять

Показати ще

Онлайн-сервіси

Більшість питань можна вирішити не виходячи з дома. Для цього необхідно обрати зручний спосіб.

За допомогою телефонної консультації. Зв'язатися з представниками компанії можна за номером: 202-02-02

Дізнатися відповідь на ваше запитання можна в чат-боті Viber або Telegram.

Окрім цього є третій спосіб - надсилання листа з питанням на електронну пошту "Київводоканалу". Варто звернути увагу, що електронна пошта для кожного району міста відрізняється. Актуальні адреси можна переглянути на сайті водоканалу.

Лічильник води. Фото: скрін youtube

У "Київводоканалі" зазначили, що можна звертатися й в особисті повідомлення на Фейбук, але в тих випадках, коли питання не потребують уточнення за особовим рахунком.

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київводоканалі" нагадали про важливі деталі: платіжки можуть бути значно вищими

Раніше портал Знай інформував, нарахують свої показники: у ДТЕК пояснили як виправити помилкові показники лічильника електроенергії

Також наш портал повідомляв, "Київводоканал" дав споживачам шанс попрощатися із боргами: що потрібно зробити