Кожного місяця, користувачі послуг водопостачання мають передавати показники лічильника до "Київводоканалу". Але попри це в українців виникає чимало запитань.
На офіційній сторінці "Київводоканалу" нагадали споживачам, куди потрібно звертатися у випадку запитань про нарахування, коригування, актуальність та коригування показників лічильника. Зробити це можна особисто або онлайн.
Центри обслуговування споживачів
Якщо ви хочете прийти з документами та показами, то необхідно лише обрати зручний для вас центр. Ознайомитися з переліком та адресами можна за посиланням.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Онлайн-сервіси
Більшість питань можна вирішити не виходячи з дома. Для цього необхідно обрати зручний спосіб.
За допомогою телефонної консультації. Зв'язатися з представниками компанії можна за номером: 202-02-02
Дізнатися відповідь на ваше запитання можна в чат-боті Viber або Telegram.
Окрім цього є третій спосіб - надсилання листа з питанням на електронну пошту "Київводоканалу". Варто звернути увагу, що електронна пошта для кожного району міста відрізняється. Актуальні адреси можна переглянути на сайті водоканалу.
У "Київводоканалі" зазначили, що можна звертатися й в особисті повідомлення на Фейбук, але в тих випадках, коли питання не потребують уточнення за особовим рахунком.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київводоканалі" нагадали про важливі деталі: платіжки можуть бути значно вищими
Раніше портал Знай інформував, нарахують свої показники: у ДТЕК пояснили як виправити помилкові показники лічильника електроенергії
Також наш портал повідомляв, "Київводоканал" дав споживачам шанс попрощатися із боргами: що потрібно зробити