На сайті Мінфіну клієнти компаній залишають правдиві відгуки про роботу різних компаній.
Так під шквал невдоволення можуть потрапити поштові відділення та навіть банки. Не оминуло цього й "ПриватБанк". Судячи з кількості негативних відгуків, сервіс компанії залишає бажати кращого. Блокування карток, перерахування коштів без відома клієнтів та не реагування на скарги. Але не так давно фінансова установа "відзначилася" декілька разів.
Клієнтка банку скаржиться, що ще 23 вересня внесла в банкомат кругленьку суму, але на банківський рахунок вона не надійшла. На гарячій лінії банку прийняли скаргу, але згодом повідомили - гроші не знайдені. Жінку обурює, що замість того аби розібратися, банк просто "морозить" її скаргу та радить звернутися повторно. Але і в цій ситуації трапився "маленький" нюанс - повторно скаргу оператори фінустанови не приймають.
Офіційної відповіді на скаргу клієнтки на сайті від банку поки не надійшло. Але клієнтка не має наміру здаватися. Спершу вона планує піти у відділення "ПриватБанку" та написати скаргу, а вже потім завітати й до поліції.
Банкомат з'їв картку: українцям підказали, як швидко відновити доступ до грошей
Українських дітей можуть не пустити за кордон: оголосили нові правила
Пенсіонерам готують солідну доплату: хто та скільки отримає
Загинув відомий співак, зірка гурту "One Direction" Ліам Пейн: копи кажуть - випав з вікна
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Вкрали майже 85 тисяч": клієнтка "ПриватБанку" скаржиться, що її гроші вкрали через додаток банку та витратили в Америці
Раніше портал Знай інформував, ПриватБанк заганяє людей у мінуси старими купюрами: видають охоче, а назад забрати – морозяться
Також наш портал повідомляв, українці скаржаться, що "Укрпошта" сама губить посилки, але звинувачує клієнтів: "Не користуйтесь послугами цієї шараги"