Клієнтка "Ощадбанку" поскаржилася на те, що не може оплатити комунальні послуги через додаток банку. Українка витратила 1,5 години свого часу на консультації із працівниками фінустанови, однак її проблема так і не була вирішена.
Про це вона написала на порталі Мінфіну.
Жінка розповідає, що з другої спроби зайшла в додаток "Ощаду" та намагалася сплатити за комуналку. Незважаючи на те, що вона почистила телефон, їй так і не надійшло SMS-підтверження платежу. Клієнтка звернулась за допомогою до технічної підтримки.
"Пʼять разів телефонувала на гарячу лінію за номером 0800210800, пʼять разів спілкувалась з роботом Софією (це жах), пʼять разів спілкувалась з різними консультантами. Кожен запитує номер карти, щось дивиться і відповідає, що проблем немає. Що це проблеми у оператора Vodafone." - розповідає українка.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Клієнтка звернулась із проблемою до свого оператора. Працівники Vodafone перевірили можливість телефону приймати SMS-повідомлення та з'ясували, що ніяких проблем із цим немає, від оператора приходять повідомлення як завжди.
На протязі майже 2 годин жінка повторно намагалася вирішити проблему із співробітниками банку, але марно. Їй так і не вдалося заплатити за комунальні послуги.
Українка обурена некомпететністю працівників фінустанови та не розуміє, чому вони не можуть визнавати проблеми зі своє сторони.
"Що тільки мені не рекомендували, очистити перелік sms повідомлень, зайти в додаток пізніше. Є проблема зі сторони "Ощадбанку", вони вперто перекладають провину на оператора Vodafone. Вважаю, що Ощадбанк має своїм клієнтам казати правду та не вводити їх в оману. Чому я не можу оплатити комунальні послуги та маю витрачати 1,5 години на спілкування з віртуальним помічником, з некомпетентними консультантами?" - обурюється клієнтка.
Раніше портал Знай повідомляв, українці хапаються за голову: "Ощадбанк" перетворив оплату комуналки на півторагодинний квест.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.