Українці скаржаться, що ПриватБанк спонтанно встановлює обмеження на їхні картки. Про це свідчать відгуки на порталі "Мінфін".
Так, один із клієнтів "Привату" заявив, що йому урізали кредитний ліміт на картці під нуль і це при тому, що у нього відкрито депозитний рахунок на значну суму.
"ПриватБанк знову розчарував. Незважаючи на депозит 92 500 грн та активне користування картками, вони знизили кредитний ліміт до 0 грн. Якщо шукаєте надійний банк з адекватною кредитною системою - вкрай не раджу цей", - скаржиться клієнт.
ТЦК розпочали "штурм" підприємств: кому чекати візиту та як підготуватися
Новий спосіб мобілізації від ТЦК: заброньовані українці можуть опинитися у розшуку
Українцям підставили тарифну "підніжку": платіжки подорожчали майже на 20%
Втекли, але не сховалися: ТЦК мобілізуватимуть українців з-за кордону
Подібні випадки непоодинокі. Іншому клієнту також обнулили кредитний ліміт без будь-яких вагомих причин. За словами українця, у банку йому заявили, що обмеження встановлює система та запропонували почекати.
"Без пояснення було заблоковано ліміт по карті Універсальна. При зверненні як до відділення банку, так і на лінію 3700 співробітники банку не можуть дати чіткої відповіді, з яких причин було проведено блокування, що потрібно зробити для розблокування і в який термін буде здійснено розблокування", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, хочеш повернути гроші – плати: ПриватБанк приголомшив українця, який втратив 5000 грн через збій.
Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, чи варто довіряти програмі кешбеку: "ПриватБанк відреагував на скандал з конфіденційністю клієнтських даних".